jaar 2007

2007 was heel heel druk voor mij ! Een super jaar vol avontuur🙂 Ik was veel weg voor shoots en film en serie en tv spotjes🙂

Binnenkort vertrek ik naar Miami ! Dat is wel nodig hoor ! Ik kijk er al naar uit ! En als ik terugkom vlieg ik er weer in !

~ door Pauline Grossen op december 10, 2007.

5 Reacties to “jaar 2007”

  1. naar miami!!!! cool!!!

  2. amai ja naar maimi das echt wel cool!!

    dikke kus
    xx<33

  3. wauw. !!
    je foto’s zijn echt super!
    zou je me even een mailtje sturen met wat tips?
    alvast bedankt!

    byebye

    iris

  4. iris wat wil je weten ?

  5. haha,vlieg ik er weer in, heel lollig,XD.
    YOU’RE AWESOME.

Geef een reactie

 
