Speciale Shoots

Ik heb al massa’s speciale shoot gedaan en nu in het weekend is het weer zover . Dan mag ik alweer shooten met een kei goede fotograaf die normaal gezien geen kids shoot ! Dat doe ik altijd heel graag want zo krijg je van die originele en speciale foto’s ! Ook dit keer gaat het met een styliste en MU zijn. Na Patrick Lebeda, Giel Domen, Daniel Doyen, Dirk Van S, Nicoline, Jorrit, CAL, Meneer Johan Jacobs, Meneer Michael McCabe, Sigrid Eggers en anderen ga ik nu high fashion shoots doen🙂 en dan ook sfeervolle meer “artistieke”shoots ! Meer daarover als ik de foto’s heb gehad maar geniet nu alvast van een reeks speciale foto’s. Ik ben ook in gesprek met een super fotograaf , wij mailen al reeds een jaar samen , nu zei hij tegen mij dat hij een “project” had voor mij ….. als het uitkomt dan ben ik in de wolken … duimen dus !!!!!!!

familie-176-qq590x864.jpg

speciaalvoorjou22.jpg

modellenet.jpg

cal-008-copy.jpg

img_3473.jpg

pauline443.jpg

pauline2-1-591x886.jpg

pauline-grossen-0683.jpg

_mg_1481-copy.jpg

img_9225.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 14, 2008.

5 Reacties to “Speciale Shoots”

  1. wow! toffe foto!

  2. Oooh die zijn leuk ^^
    Vooral die kleertjes &; al vinnek tof ^^ ! xX.;lu evelyn.

  3. allemaal prachtige foto’s!!!

  4. Whaaaa! Pauline, zo’n superfoto’s!
    Ik ga nu naar X-Factor kijken, jij ook wrs!
    xx

  5. Pauline,
    Dit is mijn favoriete pagina!
    ZO mooie ftw’s

Geef een reactie

 
