iPod meets Mini Cooper

Ik ben dol op 2 dingens (allé op veel meer dan 2 eigenlijk maar kom) : mijn iPod en mini coopers🙂 ja ik ben verslaafd aan mijn Ipod🙂 overal waar ik naartoe gaat , zelfs tijdens een shoot gaat mijn iPod mee🙂 Ik kan gewoon niet leven zonder muziek ! En mijn iPod is al overvol ! Het is niet moeilijk : wil ik nieuwe liedjes dan zal er een paar moeten deleten ! Soms heeft mijn iPod als “accessoire” gediend tijdens een shoot 🙂 En als de fotograaf dan nog zei dat hij de trotse eigenaar was van een mini …tja dan kon hij niet meer anders dan een foto nemen met mijn iPod op zijn mini 🙂

_dsf4620.jpg

_dsf4626.jpg

_dsf4628.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 15, 2008.

Geef een reactie

 
