Best picture : awards go to ….

Veel mensen vragen mij welke mijn “best” picture allertijden is ! Het is natuurlijk heel heel moeilijk kiezen maar toch heb ik altijd al een voorkeur gehad voor mijn eerste foto uit wat ik noem mijn reeks “specials shoot” . Die dag had ik dan ook de eer om te shooten met een pro fotograaf. De styling en Mu was enorm mooi ! En mijn foto hangt in reuze formaat ergens in Gent 🙂 Het is ook de foto waarop ik tot nu toe de meeste commentaren heb gekregen ! Enorm veel mensen hebben mij daarvoor gemaild of een berichtje gestuurd ! En ik heb nog altijd heel fier op deze foto !

imgphp.jpg

Mijn “commerciele” foto die het meeste succes kende (buiten  die van Mer du Nord en River Woods) is misschien die van de CM. Daar kreeg ik de meeste reacties voor of hadden de meeste mensen het wel ergens gezien en spreken mij nog altijd aan met “Ben jij die op een reclame met een gebroken arm?”🙂🙂

naamlfggoos.jpg

De gekste foto is die voor “De tijd” : al het zwart dat je op mij ziet is ook degelijk verf ! Ik kan je verzekeren dat ik daarna meer dan  3/4 u onder de douche heb gezeten en alles was dan nog niet weg  !

de-tijd.jpg

De foto die dan het verste “reisde” is volgens mij die voor een farma groep : van America tot in Australië en New Zeeland was die affiche te zien🙂

paulinejjj-copy.jpg

Mijn portret die “iedereen” zo mooi vind (gek genoeg ik niet zo, snap het dus niet echt maar ja ) is eentje van een tijd geleden  ! Ook daarop kreeg ik veel coms🙂

afbeelding-018.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 16, 2008.

11 Reacties to “Best picture : awards go to ….”

  1. Blij dat je even bij mij langs kwam, zo kon ik je prachtige fotografie ontdekken! Want jij kàn er wat van, zowel in opdracht als in je ‘vrije’ werk. Mooi mooi mooi! Dank je wel om het te delen!

  2. Je bent echt een kei mooi meisje ! En je doet het echt goed ! Trouwens ik zag je in spring ! Multi talent 🙂😉

  3. Die van de CM heeft in ons dorpje gehangen ! Ik woon juist naast de mutualiteit en zag je dus elke dag 🙂 Good job !

  4. Van supermodel tot superfotograaf.Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, 5 x mooi.
    Gr.
    P-TER

  5. Aardige portretten hoor! Op dit onderwerp heb ik me eigenlijk nooit toegelegd. Ik hou het vooral bij landschappen. Die heb je trouwens ook altijd bij de hand. Geen probleem om een model te vinden.

  6. Ben erg onder de indruk van jouw fotografie! Ik kom vaker kijken;-)

  7. Grappig sommige reacties want als ik het goed voor heb ben jij geen fotograaf, maar een jong (zeer getalenteerd!) model, niet?
    Prachtig om het overzicht te zien van de belangrijkste shoots en publicaties. Veel variatie!
    Leuk om zo uw veelbeovende carrière te kunnen volgen. Ben benieuwd naar wat we hier nog te zien krijgen!

  8. vol bewondering heb ik al je foto’s bekeken!

    wondermooi zijn ze! mja, wat wil je met zo’n ‘neusje’. ;-))

  9. Ik kan helaas niet direct een favoriet kiezen😉 . Wel prachtige resultaten🙂 !

  10. bedankt iedereen voor jullie reacties 🙂

  11. Oooh die laatste is keikoddig ^^ !! x

Geef een reactie

 
