Antwerp “the place to be”

Ik slijt dus mijn weekends in Antwerpen de laatste tijd !!! Vorige week zaterdag was ik daar al en nu zaterdag had ik daar een casting en daarna moest ik afspreken voor de shoot van ….volgende week zaterdag ! Ik moest al kleren gaan passen samen met een tweede model en 2 jongens🙂 Het was super plezant en daarna ben ik natuurlijk weer gaan shoppen ! En volgende week zaterdag 22/3 ben ik daar dus terug voor een shoot en de week daarop 29/3 opnieuw !!!! Dat is nu al 4 of 5 zaterdagen op een rij ! Ik denk dat ik best daar ga wonen 🙂 Mijn ouders worden dus zot van al dat rijden (onze auto is anderhalf jaar oud en tel , hou je vast,  50.000 km ! ) en als er dan nog uitnodigingen binnen komen voor naar premieres te gaan of naar een catwalk of een feest dan zien ze het even toch niet meer zitten 🙂 Af en toe gaan we naar zoiets naartoe maar meestal moeten wij helaas nee zeggen !Vandaag kreeg ik weer iets binnen voor …..zaterdag 5 april en 2 keer mag je raden waar het is ?? juist Antwerpen :p:p

dsc02081.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 17, 2008.

Geef een reactie

 
