shootje

Tijdens een reclame shootje mocht ik even doen alsof ik een zangeres was en mocht ik gaan poseren met een gitaar. Tussen 2 opnames door moest ik vlug een jas terug aandoen want het was nog best koud buiten🙂 En dan weer in t-shirt ergens gaan zitten en gitaar spelen 🙂 maar ik vond het best gezellig hoor ! En ocharme de mensen die op de set waren 🙂 die hebben niets anders gehoord dan die 3 armzalige “noten” die ik kon spelen 🙂🙂

p1010052-800.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 17, 2008.

2 Reacties to “shootje”

  1. jij zelf staat er stralend op, maar de foto zelf vind ik niet zo geslaagd…

  2. Het is “maar” een foto genomen door de mensen die daar waren🙂 De echte “reclame” foto moet nog komen 🙂 hier heb ik mn jas nog aan🙂

Geef een reactie

 
