Spring

Tijdens de opnames van Spring bleven mama en papa wachten in de zaal waar alle acteurs zitten en daar stond een televisie en je kon telkens volgen wat ze aan het opnemen waren ! Mama heeft dan een paar foto’s genomen🙂

Ik vond acteren in Spring enorm enorm leuk ! Spijtig dat ze niet verder gaan met de serie want ik was graag nog teruggekomen 🙂 gelukkkig heb ik Thomas en Dafne terug gezien vorige week maar hippie mis ik ook🙂

nieuw-036.jpg

nieuw-147.jpg

nieuw-096-copy.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 17, 2008.

Eén reactie to “Spring”

  1. Bere cool! Ben fan van je!!! kHoop da je in nog veeeeeeeeeeeel andere series kan acteren. Ik kijk veel tv!

Geef een reactie

 
