Dominique

Ik wil jullie ook eens de werken tonen van Dominique ! Dominique is een jongen met een mentale handicap die zo fan was van de film Buitenspel dat hij daar een strip van heeft gemaakt! Hij heeft mij ook verschillende mails gestuurd en wou mij perse ontmoeten🙂 Dus op een avond ben ik dan met papa en mama naar kortrijk gereden waar hij woont en werkt om hem te ontmoeten  :-)  Hij was super blij om mij eens in het “echt”te zien en heeft veel foto’s van mij genomen🙂 En sindsdien stuurt hij mij regelmatig werkjes door🙂

Op één dag belde zelf de postbode met een heel pakket ! Toen ik het opendeed vond ik een kaft vol tekeningen en spreukjes !!! Echt keimooi !

Geniet maar mee van de werken van Dominique 🙂

afbeelding039.jpg

221.jpg

11.jpg

236.jpg

256.jpg

En ik kreeg er zo enorm veel …

djjhd.jpg  yyyy.jpg scan0001-2.jpg scan-2.jpg paulinkkkke-2.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 21, 2008.

Eén reactie to “Dominique”

  1. Das echt keimooi getekend! x

Geef een reactie

 
