Paasvakantie

Mijn vakantie zit al overvol met allerlei activiteiten  :-)  Zaterdag ga ik naar een auditie (film) en daarna heb ik een shoot voor een kledingswinkel🙂 maandag draai ik mee als genodigde in de film “loft” ! Dinsdag en woensdag heb ik een vriendin op bezoek , donderdag en vrijdag heb ik telkens een opdracht (fotoshoot). Dus mijn eerste week is al goed vol  ! Mijn 2de week begint nu al ook meer en meer vol te geraken 🙂 Daartussen ga ik natuurlijk ook naar de basket, dictieles en dansles en ook naar de bioscoop. Ik krijg ook veel mails van mensen die dan aan de kust zijn en mij eens willen ontmoeten dus daar zal ik ook een beetje tijd voor maken 🙂 Spijtig dat het weer niet meevalt maar het zal zeker en vast een leuke vakantie worden !

Ik hoop dat het voor jullie ook leuk wordt  ! Have fun tijdens de vakantie !!

~ door Pauline Grossen op maart 21, 2008.

Geef een reactie

 
