school

Gisteren avond ben ik naar de info avond gegaan van mijn toekomstige school ! Wij hebben hier toch zeker keuze tussen een stuk of 6 scholen in de buurt dus is het best wel moeilijk kiezen 🙂 Maar ik kwam daar binnen in die school en ik voelde mij gewoon thuis ! Echt waar, ik had direct het gevoel van : ja dat is het !!! Het is een super moderne school ! Allemaal nieuwe gebouwen , klassen met “smartboard” in plaats van gewone oude borden (dat zijn precies heel grote pc schermen met touchscreen), laptops overal, kleine klassen, jonge leerkrachten , veel activiteiten, theater gezelschap (!), goede uren (vind ik) want we beginnen om 8u 25 en hebben les tot 12u50, het zijn 5 uren , mss veel maar dan eten we 1 u en dan in de namiddag zijn het nog maar 2 uurtjes tot 15u40 (!) dat is heel vroeg🙂 want , zeggen ze, ze willen dat de kids vroeg genoeg thuis zijn zodat ze naast hun huiswerk nog kunnen deelnemen aan andere activiteiten !!! Yeah eindelijk een school die inziet dat er meer is dan school en huiswerk 🙂 . in de lessen muziek bijvoorbeeld krijgen we individuele les gitaar🙂 , in PO maken we een decor voor een theater stuk ! In de les engels wordt er enkel en alleen engels gesproken , geen woord nederlands🙂 misschien heel moeilijk in het begin want zelf  het uitleggen gebeurt in het engels maar zegt de leerkracht dat went heel rap en zo leert je het beste een taal ! Ja die school lijkt mij echt fantastisch 🙂

Gisteren moest ik dan op mijn school mijn evaluatie gaan halen 🙂 Volgens mijn school mag ik dus Latijn of andere richting van ASO volgen, ben ik muzikaal aangelegd en heel sociaal 🙂 Dat zijn de “aandachtpunten” die op mijn fiche stonden🙂

Ik sta nu echt te springen om naar mijn nieuwe school te gaan !!!! Vlug 1 september 🙂 Ik ga wel mijn vriendinnen missen want de meeste gaan ergens anders naar school maar ik maak wel direct nieuwe vriendinnen !!!!

~ door Pauline Grossen op maart 21, 2008.

Eén reactie to “school”

  1. Hihi klinkt super leuk!
    en ziet er ook heel leuk uit!
    (heb het foldertje bij jou thuis gezien hé ;))
    Mijn school is om 15.30 uit😉
    maar volgend jaar is het wat anders!!
    Hoge school Ö tot 16.00u!!
    Meisj, tzal voor ons alle 2 een nieuw hoofdstuk worden😛
    Maar kijk er net als jij enorm hard naar uit!!😀
    Dikke Knuffels Ti Amoo_<33.

Geef een reactie

 
