Foto ? :-) ;-)

Sinds kort heb ik een privé fotograaf 🙂😉 Gelijk wat ik doe of waar ik naartoe ga , ze is er altijd bij ! Een echte paparazzi 🙂😉

Maar allé , t’is wel ne lieve ze 🙂 En ik heb haar beloofd om eens fotookes die ze heeft genomen te tonen 🙂😉

_mg_89v50-copy.jpg

_mg_8900-copy.jpg

_mg_9056.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 22, 2008.

2 Reacties to “Foto ? :-) ;-)”

  1. olala , kwou dat ik er als fotograaf der ook zo goed uit zag🙂

    fijne fotos ! vooral nr 1

  2. Sjiek!
    Zij of hij kan er wat van.
    Suc6

Geef een reactie

 
