Dirk S

Wow ik heb er geen woorden voor🙂  ik kreeg net een CD binnen van de shoot die ik een paar maanden geleden had met Dirk !!!!!!!! Amai, zoveel mooie foto’s !!!!!!! Ze zijn echt AF ! Ik ben er alvast super blij mee :-)DEEL 2  full_framed_full_framed_dsc_9874.jpgfull_framed_full_framed_dsc_9912.jpgfull_framed_full_framed_dsc_9925.jpg  

~ door Pauline Grossen op maart 26, 2008.

3 Reacties to “Dirk S”

  1. hello

  2. Pauline Tzijn Egt Alemaal Prachtige Fotows !!

  3. ik vind mijn papa een echte top fotograaf
    ik ken er geen anderen die zo goed is
    (grapje)
    veel groetjes,
    purna xx

Geef een reactie

 
