Fotografen

Binnenkort begint het mooie weer terug en dan is het weer shooten en shooten en shooten !!! Ik krijg nu al elke dag aanvragen binnen om te shooten🙂 Jaja de fotografen voelen de lentekriebels al komen🙂 Ik shoot op tfcd basis enkel en alleen op zondag en tot nu toe zijn alle zondagen volzet tot eind mei ! Door gebrek aan tijd moet ik dus selectiever te werk gaan en echt kijken naar fotografen die iets “anders” willen shooten of speciale foto’s hebben in hun portfolio ! Ik vind het alvast super leuk ook dat sommige fotografen mij opnieuw en opnieuw vragen🙂 En ik heb al heel speciale projecten met sommige besproken 🙂 jaja dat wordt weer fun hoor ! Dat het mooie weer maar vlug begint  !!!!!!!

ps : ik ben nog steeds op zoek naar speciale locaties🙂 moest jij iets weten , graag een seintje🙂 dank u !!!!!

~ door Pauline Grossen op maart 26, 2008.

Geef een reactie

 
