Me ?

ik kreeg net een foto binnen van Dirk S, shootje dat ik een paar maanden geleden had gedaan  (Pierrot) en ik bekeek die foto, één keer, twee keer …. ik dacht echt dat het iemand anders was en dat Dirk zich had vergist bij het sturen 🙂 ;-)  Maar ik vind die wel iets hebben , weer iets anders hé  !

modellennet_290121.jpg

~ door Pauline Grossen op maart 26, 2008.

5 Reacties to “Me ?”

  1. AMAI WAUW SUPERMEGACOOLE FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. thank you 🙂

  3. Wouw echt wel mooi !! xX.;

  4. ooohhh,, Ben jij dat?
    Wooouuu,, Mooie foto.
    Pracht kind. Jaaahhh dat ben jij !!

  5. Zotte foto (;

Geef een reactie

 
