Vlaamse Sterren

Daar ben ik dan , terug van een zwaar maar oh zo leuk weekend🙂 Vrijdag had ik nog een fotoshoot met toffe mensen (de foto’s zullen later op mijn site komen) en zaterdag moest ik naar Gent ! Ik heb daar oude bekende gezichten terug gezien en dat was heel leuk maar het mooiste moment, mijn mooiste avond was zeker en vast zondag ! Ik mocht namelijk op de eerste ediditie van de uitreiking van de nacht van de vlaamse Sterren 🙂 Wow het was super super mooi ! Ik had nog nooit zoveel mooie, sjieke mensen gezien op één vierkante meter🙂 Alles wat België telt van Bv’s en bekende gezichten waren daar aanwezig ! Alles was ontzettend mooi🙂 De decor, de show, de mensen , het eten , de afterparty maar vooral ik ben kei kei blij dat mijn liefste Veerle Baetens (met wie ik vroeger samen heb gewerkt en sindsdien een paar keer heb ontmoet) zoveel prijzen heeft gekregen !!! Zij en haar vriendje Geert waren echt in de wolken🙂 Na 8 of 9 jaar in het vak te zijn , krijgt Veerle eindelijk de erkenning die ze verdient ! Proficiat Veerle🙂

Ook een dikke proficiat aan Free die heel heel mooi was en die nu flink zal uitrusten tot de geboorte van haar jongetje ! Zij won de prijs van de rijzende Ster !

Ik had ook veel aandacht voor alle mooie madammen en hun mooie kleren : Phaedra Hoste , Veronique (in Valentino), Hanne, Veerle, Elke, Roos, Free, Goedele en alle andere mooie dames ! Maar ook de heren waren heel heel sjiek 🙂

1-073-copy.jpg

1-093-copy.jpg

En nu vlug in bed ….. morgen moet ik draaien !!!!

~ door Pauline Grossen op maart 31, 2008.

2 Reacties to “Vlaamse Sterren”

  1. De linkse in nogal on-subtiel aan het piepen in het décoleté-gat van de middelste hé. Sterren…geen second mogen ze een verkeerde beweging maken of het staat er op! Arme drommels…

  2. Heb je maar een oorbel aan.🙂 Of kijk ik niet goed :)Kei mooi blouseje.🙂
    xx

Geef een reactie

 
