L’aventure c’est l’aventure :-) ;-)

 DIT IS GEEN APRIL GRAP ZOALS IEDEREEN DENKT

Na een zwaar en vermoeiend weekend (zie hieronder) had ik maandag nog even een casting in het brusselse! Ik dus volle moed maar wel een beetje moe naar daar , we bellen aan de deur samen met nog mensen en nemen dus de lift naar het tweede verdiep. Toen plotseling de lift gewoon stopte tussen 2 verdiepingen !!! En ja daar zaten wij met 5 personen in een klein lift geblokkeerd !!!!!

45 minuten lang hebben wij vastgezeten ! De mensen die de casting organiseerden kwamen om de 5 minuten vragen of alles nog in orde was en ze riepen : pas de panique ! pas de panique 🙂 ze waren precies meer aan het panikeren dan wij zelf hahaha , wij hebben 45 minuten lang veel lol gehad , goed gelachen vooral met “mamy” de grootmoeder die vastzat met ons en die al een scenario aan het bedenken was hoe ze in godsnaam langs het dak van de lift zou kunnen “gered” worden🙂 Maar 45 minuten is wel lang en op het einde begonnen we wel allemaal hoofdpijn te krijgen ! Het was dan ook super super heet in de lift ! Als we dan eindelijk eruit konden , nam die van de casting mij mee, trok mij binnen en zonder boeh of bah (en zonder te drinken en te kunnen bekomen) moest ik direct aan de casting beginnen omdat ze “al genoeg tijd hadden verloren” !!!!!!!!!!!!! Ongelooflijk hé ! Ik moet je dus niet vertellen dat er weinig kans bestaat dat ik dit opdrachtje zal krijgen :p:p Wat een weekend 🙂😉

lift1_web.jpg

Ik heb het nu pas door dat wij vandaag 1 april zijn maar dit is dus echt gebeurd hé !!! Ik had het niet door dat het als een grap kon gezien worden maar ik ben al sinds vrijdag zodanig bezig dat ik echt geen tijd heb om een grapje te bedenken en vandaag was ik ook heel de dag aan het draaien en ik was totaal vergeten welke dag we waren ! Dus nee mensen die mij mailen , dit is echt gebeurd !!!

~ door Pauline Grossen op april 1, 2008.

Eén reactie to “L’aventure c’est l’aventure :-) ;-)”

  1. Dacht ook eerst dat het een april grapje was ! Wel erg dan:p

Geef een reactie

 
