Girlie blog

Je mag af entoe eens gan kijken op mijn vroegere blog ! daar vind je enorm veel berichten ( sinds 2005 dus dat begint te tellen) en ook veel foto’s van nu en vroeger 🙂

http://gpauline.skyrock.com/

Have fun!

1111-copy.jpg

~ door Pauline Grossen op april 3, 2008.

4 Reacties to “Girlie blog”

  1. Hi Pauline,

    Cool daje zo vlug mijn site en blog hebt bezocht. Jouw blog ziet er fantastisch uit, Cool en Funky !!. Zal veel tijd nodig hebben om jouw blogs te lezen, maar zal ik doen na het weekend, heb nu zondag mijn eerste fashion show. Ik woon al 6 jaar in spanje ( eerst 8 jaar de wereld rondgereisd) en mijn papa moet mij helpen on in het nederlands te schrijven ( ben pas begonnen met nederlands te leren) want normaal spreek ik Engels en Spaans. Spanje is tof. In augustsu kom ik naar belgie voor een shoot, misschien ontmoeten wel elkaar.
    Zonnige groetjes vanuit spanje en hugs van
    Gaelle xxx

  2. Jij bedankt om een bericht achter te laten ! Suc6 met alles en mss tot binnenkort !!!
    xxx

  3. Coole blog !

  4. Hey Pauline
    Ik heb ook een skyblog,
    http://ragazza02.skyrock.com
    Zeker eens een kijkje gaan nemen!
    Greets
    Gwen
    x

Geef een reactie

 
