kortfilm

Deze week moest ik draaien voor een kortfilm, namelijk Clementine ! Ik had daar de rol gekregen van Clementine zelf en het was echt enorm leuk om te doen ! Niet alleen waren het super toffe mensen om mee te werken zoals Doreen en Fre en marijke en Damien en mister Bree😉 maar ook de andere acteurs die mijn broer speelden waren heel leuk !!! Mijn “grote broer” versie was Steven (zie foto), een heel heel lieve jongen die toch al redelijk wat heeft gedaan !! Hij had al een rol in Witse, Flikken en Vermist ! En nu is hij bezig met een groot project bij VTM ! Nog een jaartje of 2 maximum en Steven zal zeker een bekend acteur zijn 🙂 En kan ik zeggen dat ik met hem mee heb gespeeld toen hij nog niet “bekend” was , een beetje zoals toen met Veerle Baetens 🙂 Ik zal echt duimen voor jou Steven !!! De rest van de crew was ook heel leuk en de jongen die mijn “kleine broer” versie speelt was ook een flapuit ! Een heel lieve jongen en die talent heeft (het was zijn 2de keer maar)!!! Hij zei tegen mij : ik heb direct ja gezegd voor de kortfilm toen ik zag met wie ik moest spelen : zo een mooi meisje 🙂 jaja een zotteke zenne🙂😉 Enfin ik had het daar echt naar mijn zin en ik vond het jammer dat het gedaan was ! Ik had zonder problemen een paar dagen langer willen draaien🙂 In ieder geval de beelden die ik al heb gezien zijn heel mooi en sfeervol ! Pas eind mei zal de film volledig klaar zijn en later dan getoond aan een jury bestaand uit professionels van het vak en dan zal de film ook gestuurd worden naar een aantal festivals ! Ik hoop dat hij het daar ook goed zal doen !

Zoals ik al heb gezegd zijn er alle dagen door verschillende fotografen foto’s genomen die voor de DVD moeten dienen en ik zal dan natuurlijk ook een CD-tje krijgen met alle foto’s ! Ondertussen hebben wij een aantal foto’s genomen🙂 een previewke dus

a-014-copy.jpg

a-012-copy.jpg

~ door Pauline Grossen op april 3, 2008.

Geef een reactie

 
