foto’s Clementine

Ik kreeg net de foto’s binnen van de kortfilm Clementine waarin ik een weeskind speel ! De draaidagen waren super leuk en ik mis nu al heel de cast en de crew  ! Eind mei ongeveer zal de kortfilm klaar zijn en zal die dan op verschillende festivals getoond worden en ook aan een jury van pro regisseurs en mensen uit de filmwereld ! Hopelijk vinden ze hem goed ! Ik heb al beelden gezien en de sfeer zit er in ieder geval mooi in !  Zoals reeds gezegd hebben verschillende fotografen setfoto’s genomen ter illustratie van de DVD! De eerste foto’s (van fotograaf Jacinta) kreeg ik dus net binnen !

dsc_2746-copy.jpg

dsc_2774-copy.jpg

dsc_2790-copy.jpg

~ door Pauline Grossen op april 4, 2008.

3 Reacties to “foto’s Clementine”

  1. COOOOOOOOOOL Pauline. Ik had je bijna niet herkend. kei mooi zeg. Dat ziet er echt spectaculair uit, hopelijk zie ik eens de film.
    groetjes uit spanje
    gaelle xxx

  2. Clementine, voor een weeskind zie je er nog goed uit! In elk geval goed doorvoed. Ik duim voor je mee op het succes! Proficiat in elk geval!

  3. I think that you are great and fearless model with a lot of personality. You have some beautiful pix🙂 These for instance!!

Geef een reactie

 
