NINA

Vandaag ben ik te zien in de NINA, een bijlage van Het Laatste Nieuws, met een reportage en een foto ! Helaas ben ik niet op de cover zoals ze gezegd hadden :-s wel spijtig maar dat komt omdat de reportage die eerst voorzien was voor begin februari , verschoven moest worden omdat er belangrijker nieuws opeens kwam ! Wat meestal zo is in de perswereld hé  ! En dan waren de foto’s van mij die ze hadden gemaakt voor de cover niet meer up tot date (nog winter kleren en we zijn nu april) Maar de reportage op zich vind ik wel heel geslaagd 🙂 en de foto’s zijn heel mooi ! Ik heb gevraagd of ze de cover foto wilden opsturen ( die was dus al klaar met de titel en alles) Ik hoop dat ik die nog krijg als herinnering 🙂

~ door Pauline Grossen op april 5, 2008.

2 Reacties to “NINA”

  1. Ooooh leuke foto meid ^^
    Een topmodel &; al !! xX;.lu

  2. Leuke foto toch! Ik zal de Nina pas maandag in mijn handen hebben, mijn ouders hebben de krant mee naar zee. Ik zal maandag op mijn blog ook een kort artikeltje posten.

Geef een reactie

 
