Pink :-)

Op 4 mei is het zover en doe ik mijn communie ! De uitnodigingen zijn al verstuurd , mijn kleren heb ik ook al en gisteren mocht ik achter mijn kado 🙂 Zo vroeg zal je zeggen maar we waren niet zeker dat wat ze dat in voorraad hadden dus gingen we een kijkje nemen 🙂

Ik krijg dus van iedereen die op mijn communie komt een “envelopke” zodat ik mijn eigen laptop kan kopen !!! Cool hé ! Ikzelf moet ook een deel betalen en mijn spaarvarken leeghalen maar ja , dat vind ik maar normaal 🙂 Ondertussen heb ik mijn laptop al gekozen : het is een pink sony Vaio geworden ! Gaaaaaaaf zeg !!!!!!! Ik ben er gewoon op verliefd geworden hahaha🙂 Die is keicool, very girly met super programma’s ! gewoon de max ! Gisteren hebben wij alles geinstalleerd en mocht ik voor het eerst surfen op mijn pc 🙂 Volgend jaar ga ik naar het middelbaar en dan moest ik sowieso eentje hebben omdat in mijn school heel veel met de pc wordt gedaan , ook huiswerk enzo !

Is mijn laptop niet super mooi ???? Love it 🙂

~ door Pauline Grossen op april 7, 2008.

4 Reacties to “Pink :-)”

  1. Keimooii meid !! Ö !!
    Echt waar jong !!
    +. dank u voor het berichtj in m’n gastenboek😉
    Xx;;lu

  2. Mooie lap-top😀
    Roos is m’n lievlingskleur haha :p
    Ik heb ook ne lap-top maar ni in het roos ne gewone zwarte heb ik😀
    m’n tv is wel stuk dus mss kan ik ne roze tv kope … je hebt me op een idee gebracht😀 haha

    knuffels x

  3. hahaha ik wil je roze Tv eens zien zenne 🙂🙂
    knuffels

  4. Da noemek pas origineel een roze tv ^^ !!
    Das wel veeeeeeeel leuker dan de gewone tv’s nu😀 !!
    Xx;

Geef een reactie

 
