Liesje en ik :-)

Liesje is een super toffe fotografe en een tijdje geleden kreeg ik van haar een mailtje of ik het zag zitten om voor haar te poseren ! Toen ik dan naar haar foto’s ging gaan kijken, wist ik het meteen !!! Ja dat wou ik zeker 🙂 haar foto’s zijn namelijk heel mooi, heel kleurrijk en een beetje zottekes, alles waar ik van hou ! Nu omdat wij het allebei heel heel druk hebben (hé Liesje) bleven wij maar mailen en mailen met data’s🙂 Maar het lukte nooit ! Maar nu is het eindelijk bijna zover 🙂 We zitten er allebei op te wachten🙂 en het zal zeker heel tof worden 🙂 Hier al een voorbeeld van Liesje’s haar foto’s !! Mooi hé 🙂😉

~ door Pauline Grossen op april 8, 2008.

4 Reacties to “Liesje en ik :-)”

  1. Wouw zo’n leuke foto van die Liesje ^^ !!
    Xx;;

  2. Ik vind haar foto’s echt mega , kei leuke kleuren heeft ze ook !

    knuffels x

  3. hey Jelka girl , wanneer ga we eens samen op de foto 🙂 xxx love U

  4. ja we spreken er al lang over maar het komt er niet van he ?!

Geef een reactie

 
