film het vervolg …

remember dat ik dat hier schreef :

“Ik heb alweer een nieuwe auditie for een film achter de rug🙂 Het was weer heel leuk om te doen🙂 We kregen een paar dagen op voorhand een tekst en moesten dat van buiten leren , wel een moeilijke scene moet ik zeggen maar het ging goed ! De audities waren in een theater , echt op een podium, met verschillende mensen aan een tafel zoals een echte jury !!! Best freaky als je daar alleen bent op een podium en je je ding moet doen maar gewoon verstand op nul en ervoor gaan🙂 Wel dat heb ik dus ook gedaan : eerst dat lang wachten in een zaal samen met veel andere mensen, heel veel meisjes zoals altijd , meer dan 300 !!!”

Wel ik heb dus de eerste ronde gehaald en weer auditie moeten doen ! En weer en … nu komt het .. ik ben bij de laatste 3 !!!!!!!!!!!!! Ik ben super super SUPER blij want het was een heel moeilijke auditie ! En nu komt het ergste natuurlijk … de 3 resterende meisjes zijn alle 3 heel goede actrices zeiden ze ons , nu kiezen we nog alleen maar in functie van de andere acteurs : leeftijd (ik ben de jongste !, de andere 2 zijn 14-15 jaar), uiterlijk, passen bij het gezin en noem maar op ! Maar ik ben echt best fier op mezelf , echt waar 🙂 Dit was echt hééééél , hééééél speciaal en ongelooflijk moeilijk ! Dus nu NO MATTER what ! Bronze medaille heb ik al zeker gehaald en dat op zich vind ik echt de max als je weet dat ik de jongste ben en hoe moeilijk het was van acteren ! Vanaf dat ik het mag zal ik jullie eens de scenes zeggen dat ik moest spelen en dan zullen jullie wel begrijpen wat ik bedoel 🙂

Toen ik dat vertelde aan een meisje die ook de auditie had gedaan maar helaas nu niet door was toen kreeg ik dit :

Lief hé 🙂

0){
document.write(‘‘)}
// –>
0)document.write(‘

RealTracker

~ door Pauline Grossen op april 9, 2008.

3 Reacties to “film het vervolg …”

  1. […] Pauline’s Weblog created an interesting post today on film het vervolg …Here’s a short outline […]

  2. Pauline! wow super!!
    Laatste 3 Ö
    Meid you’re a star
    and nobody can do better!!
    Love you!
    BMFE!!<33. Je Big Sis Miss Fie!

  3. Wow, proficiat!! ö🙂

Geef een reactie

 
