Andrei

Ik heb nog niets geschreven over mijn goede vriend Andrei🙂 Voor die die het niet weten , Andrei heeft de 3de plaats behaald bij Idool 2007 ! Hij kan enorm goed zingen maar vooral het is een schatje🙂 Abosluut geen “Geistekakker” (dikkenekke) maar een gewoon iemand die super vriendelijk is voor iedereen.
Hij is nu bezig met een CD op te nemen en hij toert rond met Helmut Lotti waarmee hij af en toe mag zingen ! Helmut Lotti zit ook achter zijn CD en helpt hem daarmee (liedjes schrijven enzovoort) Andrei zingt nu ook veel in Duitsland en ik zie hem al veel minder🙂 maar ik gun hem wel zijn suc6🙂 Als ik hem dan zien dan vlieg ik altijd in zijn armen🙂 Ik maak ook (vroeger helemaal alleen begonnen nu helpt mama af en toe) zijn website : www.andreiloegowskij.com

Ik krijg dan ook enorm veel fans brieven voor hem of mailtjes en het begint echt veel werk te worden om het allemaal bij te houden🙂 Af en toe spreken we af omdat hij mij “het nieuws” moet vertellen of gaan we samen naar de basket (héhé ik zal vorig jaar de overwinnning van Oostende nooit vergeten dat wij allebei gevierd hebben).

~ door Pauline Grossen op april 11, 2008.

Eén reactie to “Andrei”

  1. wow, do you know lots of famous people, cool… I see you have a lot of fun and you look nice
    gaelle xxx

Geef een reactie

 
