Lente Kribbels

Het was vandaag super mooi weer 🙂 Zo mooi dat ik tijdens de middag te voet naar huis ben gekomen en heel de tijd in de tuin ben gebleven tot ik terug naar school moest🙂 Het was echt lekker warm en je kreeg zo een lente gevoel ! Eerst ben ik even op de foto gegaan en dan heb ik even zelf een paar mooie foto’s getrokken ! Het uur vloog voorbij en ik moest terug naar school maar het was toch zalig zo in de tuin rondlopen 🙂

~ door Pauline Grossen op april 11, 2008.

5 Reacties to “Lente Kribbels”

  1. Ik hou van het warme weer __ (ll.)
    &; van Paulinetje😀 !
    Xx.;

  2. 🙂 Dank U evelyn 🙂😉

  3. oh leuke foto😀 !
    zo schattig met je katje :p
    ja het weer is goed nu he😀

  4. thxs Jelka 🙂 kom je de 16de ??

  5. amai zo’n mooie kat! ge kijkt kweenie oe sgattig :p LOVE THE SUN!

    X

Geef een reactie

 
