My pictures

Hier dus mijn zelf genomen foto’s van deze middag 🙂 Van mijn lieve kat Sasha en van bloemetjes links en rechts 🙂 en euh , die zijn niet bewerkt hé  want dat kan ik nog niet goed 🙂

~ door Pauline Grossen op april 11, 2008.

4 Reacties to “My pictures”

  1. Die foto’s van uw kat zijn moooooooi!
    Hij is ook een beetje fotomodel :p !
    Xx;.

  2. Wat een mooie poes !! I also have 1 cat with long hair and is sweet. is yours also sweet ?
    gaelle xxx

  3. De poes heb je prima op de foto gezet. Er zit talent in je. Met de bloemetjes zijn er nog wat problemen zie ik. Het takje is heel goed, maar bij de andere foto ligt de scherpte verkeerd. Nog wat oefenen, je komt er wel!

  4. zal ik zeker doen 🙂😉 dank u

Geef een reactie

 
