Toeval :-)

Iedereen die mij een beetje ken weet dat ik Pim heel graag zie🙂 Voor wie Pim nog niet kent (kan dat ? ) hij is een zanger (Star academy) een presentator en nog veel meer ! Enfin bon, ik vind hem gewoon tof en hij mij ook blijkbaar want we noem elkaar altijd broer en zus🙂 En weet je het rare ? Elke keer als we elkaar zien hebben we iets in dezelfde kleur aan 🙂🙂 een paar voorbeelden 🙂

Wit met roze ( jaja kijk dat lijntje in zijn trui)

black🙂

red🙂

White🙂

allebei blazer aan 🙂

weer white🙂

En ik kan zo blijven doorgaan

Isn’ it freaky 🙂

~ door Pauline Grossen op april 11, 2008.

6 Reacties to “Toeval :-)”

  1. hoi pauline,
    idd lang geleden..
    Ik doe op de moment niet zo veel.. morgen opnamens voor een filmpje van de overheid..
    ik zie dat jij nog steeds goed bezig bent..
    doe zo voort zou ik zeggen.
    Xx°

  2. Zo komiek😀
    Das echt wel toeval ^^
    Maar kvindut wel leuk toeval ^^ !!
    Xx;;knuffels

  3. ja wie weet krijgen wij zo de slappe lach haha😀
    hopelikj niet … ma we gaan wel lache !!😀

    knuffels x

  4. annelien is een plezant meiske en zeker als ge over Th begin te prate xD

  5. Heeeeeej,
    Ken je bo het liefje van pim?
    Wel ik ken de zus van bo en die heeft een klein kindje
    en dat kindje zegt als pim aan het slapen is altijd
    SSssssjt,Pammeke slaapt.
    Grappig héé

  6. hihi jaaaa🙂 ik ken Bo ja en Pim of course 😉
    xxx
    doe ze de groetjes van mij é

Geef een reactie

 
