Fotofilm :-)

Zoals altijd doe ik af en toe een filmpje met mijn beste foto’s 🙂 Na het jaar 2005, 2006 en 2007 nu eens 2008🙂

Veel plezier

LOVE this song ! ADORE this song 🙂🙂

~ door Pauline Grossen op april 12, 2008.

8 Reacties to “Fotofilm :-)”

  1. guapa, very nice…how you do that.
    gaelle xx

  2. Alle foto’s zijn gwn uw beste foto’s ^^😀
    Meid ge zijt echt super!
    &; jij straalt gwn op die foto’s Ö !
    Xx;.knuffels

    It starts in my toes
    Makes me crinkle my nose
    Wherever it goes
    I always know
    That you make me smile
    Please stay for a while now
    Just take your time
    Wherever you go

  3. Super liedje hé 🙂 ben daar verslaafd aan 🙂

  4. Oef dan bennek nie alleen :p
    Ken heel de songtekst xD
    &; da liedj is zotgedraait op m’n mp3 ^^
    Xx;.knuffels

  5. hihi nee ik heb da ook 🙂😉

  6. ja dat is een superleuke song , love it² !!😀

  7. Ey bedankt voor je reacties op mijn website!
    Ik zie hier heel mooie foto’s van jou…
    Blijkbaar veel photoshoots, en nog zo jong
    Doe zo voort!

    Groetjes

  8. mooi

Geef een reactie

 
