Techno Fashion

Een shootje gehad met een super koppel fotografen (man en vrouw) een tijdje terug ! Hier kreeg ik de eerste resultaten ! Vind het echt mooi ! Make Up heb ik zelf gedaan 🙂

~ door Pauline Grossen op april 14, 2008.

6 Reacties to “Techno Fashion”

  1. […] Pauline’s Weblog wrote an interesting post today on Techno FashionHere’s a quick excerptEen shootje gehad met een super koppel fotografen (man en vrouw) een tijdje terug ! Hier kreeg ik de […]

  2. Zo leuk ^^
    &; er staat precies iets op de zijkant van je arm zo ook getekend!!
    Echt mooi😉
    Xx.;knuffels

  3. ja dat is een nep tatoo🙂😉

  4. Cool ^^ !!
    Ik dacht dat het henna ofzo was😉
    Mor tis wel sjiek ze ^^ !!
    Xx;.

  5. I like this dress on you! The pix are really good as well!

  6. Ik moet zeggen dat je een heel leuk model bent met veel gezichten🙂 Zo te zien doe je heel geregeld wat!
    Deze vind ik (van wat ik gezien heb) de mooiste uit de reeks. Je staat er erg dromerig op.

    Bedankt voor je berichtje bij mij trouwens🙂

Geef een reactie

 
