Dank U Yana

Voor je werkje  :-)  Sorry als ik niet alle werkjes toon maar ik krijg er enorm veel en kan echt niet alels tonen maar ik beloof jullied at ik regelmatig eentje ga posten en ik zal proberen altijd van iemand anders te posten 🙂

~ door Pauline Grossen op april 15, 2008.

4 Reacties to “Dank U Yana”

  1. Yana bewerkt percies graag foto’s😀 heb ook van haar wat bewerkte foto’s gekregen😀
    Is wel leuk bewerkt deze🙂 !!

    knuffels x

  2. ja die doet dat al jaren voor mij en ze kan daar iets van zenne 🙂😉

  3. ja😀
    ik ga de 23ste ja , spijtig !!
    Ma we zien elkaar wel op de 26ste ,, ale hoop ik toch !😀 haha

    knuffels and have fun !!

  4. Hi Pauline,
    This is nice blog, ı like all of your techno work:-))
    I want to ask you a question…I have a daughter 11 years old and she wants to make interesting effects for her blog, can you say me which programme did you use for make this?…She will be happy if you give this link…Thank you.

Geef een reactie

 
