OMG !

Ik kreeg net een berichtje binnen  … ik mag binnenkort helemaal alleen de presentatie doen van een nieuwe meidengroep !!!! Na maanden oefenen zijn ze er klaar voor … de nieuwe meidengroep voor kids tussen 3 en 12 : POPZ !

Hun eerste show geven ze binnenkort en ik mag heel het gebeuren presenteren! Zomaar alleen op een podium en een hele show aan elkaar spreken  :-)  Ik voel de kriebbels nu al in mijn buik 🙂 Die dag zullen er verschillende optredens zijn waaronder dus die van POPZ en ik moet tussen elk optreden een woordje uitleg geven en het publiek meekrijgen 🙂 IK ben al aan het oefenen🙂 amai amai amai …. dit gaat wel iets speciaals zijn voor mij hoor …. ik ben nu al zenuwachtig 🙂 ;-)  zeker als je weet dat er veel mensen verwacht wordt en natuurlijk pers en televisie ! ik zal ook een paar interviews moeten afnemen van de meiden voor een site en voor televisie !

Ik kreeg zomaar 4 bladzijden met tekst erop … ik zal maar best gaan oefenen zeker ???  :-)  als je mij dus n iet meer ziet online .. je weet waarom é

~ door Pauline Grossen op april 15, 2008.

3 Reacties to “OMG !”

  1. Wouwie zo leuk ^^
    Da ga wel gaan meid😉
    Kben der zeker van😀 !
    Xx;.knuffels

  2. woow baby!
    zo tof vr u!
    ge gaat supr goed doen😀
    go for it pauline!

    X

  3. He Pauline,

    Moet sowieso lukken niet? In ieder geval heb ik je website op mijn blog gezet als ruggesteuntje🙂 Laat iets weten op je blog hoe het is geweest!

    Groeten,

    Joeri
    Pinchphotography

Geef een reactie

 
