zwak !

Het is u al de tweede keer sinds 2 weken dat mensen op mijn site of blog komen kijken en mij ZELF een mailtje sturen met complimentjes of een berichtje achterlaten , dan beginnen met mij te spreken , mijn vrienden willen worden en opeens , na een paar dagen , mij vriendelijk weer een mailtje schrijven om te zeggen dat ze toch niet meer “bevriend” kunnen/mogen zijn met mij ! Raar vond ik dat ….!!! NU weet ik ook wat er aan de hand is ! Blijkt dat die mensen ook toevallig “Cybervrienden ” zijn met een ander model … en dat die persoon het blijkbaar niet kan verdragen dat “vrienden” van haar ook vrienden van mij kunnen worden. En dat ander model stuurt dan een mail om te zeggen dat ze het niet leuk vindt dat ze met mij bevriend willen worden en dat , indien ze dat blijven doen, zij geen contact meer wenst met hun 😮 ocharme die mensen, erg hé !!!! Dus nu kreeg ik opeens een vriendelijke mail van xxx (die hier onder nog een commentaar zette) om te zeggen dat het hem speet , dat hij geen contact meer met mij mag hebben en dat ik daarvoor een zekere **** niet moet haten , dat hij beter had moeten weten (?) enzoverder enzovoort ….. Hij had WAT beter moeten weten ??? Dat hij MIJ niet mocht aanspreken ??? waarom ? WAT wordt er dan verteld over mij ?????

ZWAK noem ik dat ….echt super zwak !!! Deste meer dat MIJN vrienden zonder probleem zelfs op HAAR site en blog gaan en daar een commentaar schrijven en NOOIT heb ik daar iets over gezegd ( deuh anders zouden mijn vrienden niet zo vriendelijk doen tegenover haar !! ) Ik ga daar verder niet meer op reageren , er zullen altijd mensen zijn om feite te verdraaien , om maar één kant van een verhaal te horen ! Maar de mensen die mij echt kennen, die weten beter en dat is wat telt !!! Dat kind moet het maar weten ! Als ze zo gelukkkig is , als ze zich met zoiets te doen goed in haar vel voelt …foei !!!!!!!

en jij daar miss supermodel ! als je er zo tegen bent dat ik contact heb met je vrienden, mij goed, maar waarom blijf je dan nie van de mijne  af  ???????????

Ik blijf het een teken van ZWAKHEID vinden !

“Wantrouwen is een teken van zwakheid.”

Mahatma Gandhi Indiaas politicus (1869-1948)

en


“Alle slechtheid komt voor uit zwakheid”

J-J Rousseau, franse schrijver en filosoof

Het moester even uit … nu verder met … fotografie en mijn hobbies !

~ door Pauline Grossen op april 17, 2008.

7 Reacties to “zwak !”

  1. Nou aan mij heb je zeker een vaste bezoeker, ik zal misschien geen mailtjes naar je sturen. Wel vind ik je foto erg leuk.

  2. Zo superstom van dat model Ö !
    en dat die mensen daar dan nog intrappen en voor haar kiezen snap ik al helemaal niet ,
    alé das tzelfde als datje maar 1 iemand als vriend zou mogen hebben, da kan toch nie Ö !
    Als dat model denkt dat ze zo ver gaat geraken , amai dan gun ik het haar absoluut niet ze!❤.

  3. WE LOVE PAULINE! tis hun verlies! =)

  4. Pauline is gewoon te LIEF!!
    en die … is stikjaloers
    da vind ik er van😛
    Zusje trek het je alsjeblieft nie te hard aan😦
    Ze is het gewoon ni waard Ö

    We believe in you! Together we are strong😉
    We’ll always take care of each other
    And that will never change!
    I will protect you till the end of time
    I l♥ve U and that’s all what matters😀
    Dikke dikke Knuffeltjes en Kusjes X3. Ti♥Amoo!

  5. Wat een gedoe allemaal!

  6. Nice read, I just passed this onto a friend who was doing some research on that. And he actually bought me lunch as I found it for him smile Thus let me rephrase that Thanks for lunch! afebdgeedeke

  7. Real nice design and great articles, nothing else we want fedekkaakckb

Geef een reactie

 
