communie

Op 4 mei is het dan zover en doe ik mijn communie ! Alles is al bijna klaar en ik heb al mijn outfit , de mensen zijn al uitgenodigd … Het enige wat ik nog niet had waren communie foto’s vooe een kaartje🙂 … Nu in het weekend had ik bezoek van mijn goede vriend fotograaf Heinz Toussaint en we gingen NIET shooten maar toen ik zei dat ik nog geen communie foto’s had , zei hij direct dat ik maar vlug mijn kleren moest aandoen en hop , we zijn een uurtje gaan shooten bij ons op het strand 🙂 Lief toch van hem hé !!!!!!! Maar voor de rest hebben wij bewust geen foto’s genomen hoor 🙂 en super genoten van het weekend 🙂🙂

Hier zie je al één van de foto’s voor mijn kaartje🙂

~ door Pauline Grossen op april 18, 2008.

9 Reacties to “communie”

  1. Mooiie foto meid😉 &; kleertjes !!
    Ooooh zo leuk uw plechtige communie ^^
    Een feesj dus :p !
    Knuffels xX.;

  2. amai zo’n mooie kleren!
    veel plezier met u communie é meid!

    X

  3. dank u wel 🙂
    xxx

  4. hehe meid ,
    superleuke foto en hoe je kijkt , ook tof kledij !!😀
    veel succes met je vormsel he , en geniet ervan !!😉

    knuffels x

  5. Mooi. Mooi poseerwerk/kleren/foto.

  6. Leuke foto voor op het kaartje en zeker leuk dat hij toch even foto’s wou maken.

  7. Hele leuke foto en zo spontaan! Ik wens je een fijn feest en heel mooi weer!

  8. bedankt voor al jullie reacties 🙂 mijn kaartje ziet er nog een beetje anders uit -) want alle communie foto’s hebben jullie nog niet gezien 🙂 Ik krijg er nog een paar van heinzie🙂

  9. Heel mooie foto, hoe je hier flirt met die strandcabine.

Geef een reactie

 
