Marc

Ik kreeg weer even een aantal nieuwe foto’s binnen van een fotograaf met wie ik onlangs werkte !

~ door Pauline Grossen op april 18, 2008.

5 Reacties to “Marc”

  1. leuke foto !
    Ik zal zeker voor je duimen , maar je zal het ECHT supergoed doen , ik en daar HEEL ZEKER van !!😉
    knuffels x

  2. hahaha nog een geluk dat je mij nu niet gezien hebt dan …:) zo om de 2 minuten euh…. euh …. :p:p

  3. Alzek denk dat ier over die tekst gaat datje moet kunnen :p ?!
    Meid ge ga da wel goe doen😉
    Nu moej da zo’n beetj oefenen zo , dus is dat normaal dat je veel euh zegt😉
    Maar alsj op da podium gaat staan gaj je helemaal uitleven &; al !
    En dan zal die tekst wel vanzelf komen😉
    &; anders moestj een klein stukj vergeten zijn,, ben ik zeker dat je een goed stukje zal improviseren😉
    X<3.

  4. hihi 🙂 ik hoop het echt ! het is morgen al é ! ik heb nu met een nep micro geoefend hihi en mama en papa moesten kijken ! Gelukkig heb ik zo van die fiches gemaakt want ik heb zo 12 fiches , dus ik moet 12 keer terug op podium iets aankondigen 🙂 papa gaat filmen hahaha als het een beetje deftig is dan zet ik het op mn blog en als ik teveel euh gezegd heb ofzo .. ook maar dan onder bloopers hihihi

  5. Meid deze foto is prachtig!!
    echt kei goed;)
    en je gaat da geweldig doen hé morgen!!
    ik geloof in men kleine zus!!
    Ga er voor! xxx knuffels
    ♥ Big Sis Missie Fie!_<33.

Geef een reactie

 
