x-pressie

Ik heb al veel commentaar en complimentjes gekregen over mijn reeks ‘techno’ omdat ik daar, naar het schijnt, heel expressief op ben ! Dat is dan ook wat ik het liefst doe  : foto’s met expressie, “geacteerde” foto’s , themashoots, op foto in de huid van iemand anders kruipen 🙂 In feite acteer ik altijd , zelfs op een shoot 🙂 Dat is wat ik het liefst van al doe : ACTEREN  :-)  EN het is ook daarin dat ik hoop verder te kunnen gaan🙂 Ookal is het soms op foto maar natuurlijk het liefst in films en series of tv spotjes !!!!! Maar ik weet dat het niet gemaakelijk is om in België te kunnen leven van je acteerwerk !!! Ik ken veel acteurs die klagen dat ze niet genoeg werk hebben om rond te komen en dikwijls zonder werk zitten !!!  Maar als ze mij nu vragen wat ik later wil worden dan zeg ik altijd  : journaliste , af en toe een shootje en een in een film of serie spelen🙂 maar ja wie weet verander ik nog 100 keer van gedachte🙂😉

~ door Pauline Grossen op april 18, 2008.

4 Reacties to “x-pressie”

  1. Je doet het super meid !!!

  2. Je kunt dat inderdaad heel goed ! Blijven ervoor gaan zou ik zeggen !

  3. Veel succes met je droom meid😉
    Je acteert alvast zeeeeeeeeeeer goed🙂 !!❤.

  4. Da’s een supermooie foto!

Geef een reactie

 
