Wat een weekend :-)

Ik had nu een super super leuk weekendje 🙂 De zaterdag morgen had ik in Antwerpen een auditie voor een film (ik ben dus bij de laatste en wij moesten met de grotere acteurs spelen) en dat alles werd gefilmd door de rode Loper ! Ze hebben mijn auditie ook gefilmd en ik heb een interview moeten geven 🙂 leuk é

Dan moest ik dus een hele show presenteren in de KOKORIKO🙂 Daar waren ongeveer tussen de 350 en 450 mensen aanwezig waaronder een paar bv’s van ondermeer FAMILIE !!! En ik als kleine pruts op het podium 🙂😉 Amai ! 12 kaartjes had ik zo bij mij, allemaal met tekst !!! Het was dus geen klein opdrachtje hé ! Er was ook veel pers en fotografen en camera’s !!! Maar ik heb daar niet echt opgelet omdat ik mij echt moest concentreren op mijn tekst 🙂 Ik weet wel toevallig dat een cameraploeg van Jam daar was 🙂 Wat een toeval 🙂 maar ik heb ze niet gezien omdat ik heel de tijd moest presenteren en ik weet dus niet of ze mij wel of niet gefilmd hebben ! Ik had zodanig veel spotjes op mij gericht dat ik helemaal niets zag en ik moest gaan staan op zo een klein podium midden op de dansvloer 🙂 Maar alles is super goed gegaan !!! Ik ben keiblij 🙂 Ik heb geen een keer gehaperd of euh gezegd 🙂 Enfin , dat heeft allemaal 3 uur en een beetje geduurd🙂 daarna mocht ik op de foto en moest ik zelfs een paar handtekeningen uitdelen 🙂 wel heel leuk ! En voor herhaling vatbaar …. meer daarover later 🙂😉

En als ik terug thuis was dan ben ik met een vriendin naar de tienerfuif geweest bij ons op school ! We mochten blijven tot 11 uur🙂 We hebben veel gedanst en zot gedaan met heel de klas en die van vorig jaar🙂 het was super plezant en een beetje triestig want het is ons laatste jaar samen !!! Om 23 u zijn we dan naar huis vertrokken en ben ik bij mijn vriendin blijven slapen ! De zondag was het dan zover 🙂 Schoolfeest bij ons hé ! En daar moest ik in een paar klein scenekes spelen🙂 Keileuk🙂 Veel gelachen , zeker bij kledingwissel enzo omdat het nogal vlug vlug moest gaan 🙂 En als dat gedaan was , was het nog tombola, pannenkoeken festijn, en van alles te beleven ! Het weer was gelukkig super goed ! Ik kwam pas terug thuis om 19 u ! Ben nu doodop🙂 maar wat een weekend🙂🙂🙂

~ door Pauline Grossen op april 20, 2008.

11 Reacties to “Wat een weekend :-)”

  1. Je hebt dat zeker super gedaan meid !

  2. Het was heel goed Pauline, ik was daar ook ! Sjapoooo ik zou het nie durven😮

  3. Pauline meisje, ik sta nog steeds versteld van jouw talent! Wat sta je daar zelfverzekerd tussen al die mensen, super! Doe zo verder! Lieve groetjes xxx

  4. Hey Pauline,
    Super tof zo’n mooie blog.
    Hopelijk is de rol voor jou.
    Veel succes en met gaat het nog steeds prima.
    Groetjes,
    Chris

  5. ja ik heb aan je gedacht !:D
    Maar voor die paar euhm’s enzo dat zal helemaal niks zijn , ze zullen het niet gemerkt hebben !!😀 haha
    thnx voor je comment je foto’s zijn ook cool !

    knuffels xx

  6. Dank u lieveke ! ik voelde dat er mensen aan mij aan het denken waren 🙂😉 hihi en ik heb geen enkel keer euh gezegd é ! echt nie🙂 ongelooflijk é !

  7. Woow !!!
    Echt super leuk !! Zo voor al die mensen ge moet et maar durven !!
    En khoop da ge die rol krijgtt kzal duimen !!!!
    Bedankttt voor je berichtje !!!
    xxxxxxxxx Liesbeth

  8. Wouwie meid ^^
    Kben zeker dat je dat weer (zoals gewoonlijk) allemaal megagoed hebt gedaan hé ,,
    we zijn allemaal supertrots op Pauline😀
    Zo’n leuk druk weekend,
    kben blij voor u dat je je geamuseerd hebt meid😉❤.

  9. mooie kleertjes ook🙂

    X

  10. Je hebt da supr gedaan meid!
    Kheb ook aan je gedacht😛
    Khad zenuwe in jou plaats denk ik😀
    BMFE!♥ Knuffels xx-jes JTM_<33.

  11. Oh, Po je bent zo’n talentvol meisje!
    Doe zo voort!😉 x

Geef een reactie

 
