Kokoriko

Zo ik had het dus beloofd é ! De video’s van een deel van mijn presentatie 🙂🙂 Zet het geluid maar op maximum als je iets wilt horen want het is helaas gefilmd met een heel heel klein fotoapparaat en papa was heel ver vanachter en met dat geroezemoes hoor je het niet super super !

~ door Pauline Grossen op april 22, 2008.

7 Reacties to “Kokoriko”

  1. Proficiat Pauline ! Je hebt het super gedaan en je zag er toch wel vrij ontspannen uit moet ik zeggen ! Het zou mij niet lukken hoor !!!

  2. Sûper super super gedaan POPO ! (l)

    Mahal kita nwly!

  3. Goed gedaan Pauline en vooral dat laatste filmpje, het einde is leuk😀

  4. Leuk gedaan, Popo!Love you girl! x

  5. PPFFF U LEVE IS PRECIES 1 GROOT GELUK !!!!😄

  6. goed gedaan hoor! je bent gewoon 1 van mijn beste vriendinnen

  7. jij ook sydney !!! Spijtig dat je naar een ander school gaat hé :-(((

Geef een reactie

 
