Ben Bischop

Ik kreeg net een mooie bewerking van Ben  :-)  Remenber .. hij had al de bewerking gemaakt “Tinkerbell”🙂

Deze vind ik ook heel geslaagd  ! Bedankt Ben !!! Tot volgende keer 🙂😉

~ door Pauline Grossen op april 23, 2008.

7 Reacties to “Ben Bischop”

  1. Wauw!! super hé😉 die kan er wat van Ö
    Kzal nog veel moeten leren om zo goe te zijn😛
    xx Knuffels Ti♥Amoo!_<33. Missie Fie ♥

  2. Hey P’lientje-zaja! Dank je voor je reactie op mijn website! Je fotos zijn prachtig en je bent een echte TOP model🙂
    Kusjes van Ellen xxxxx

  3. Ooh kherinner me die van Tinkerbell nog ,
    die was prachtig Ö !
    Maar dees is ook massas mooi !!❤.

  4. keb daar maar 2 woorden voor:
    WOOOOOOOOOOOOOW BABY!

    X

  5. hahaha wow baby 🙂;-) zo ken ik joen😉

  6. Amai , zo mooi gedaan
    x

  7. Knap werk!

Geef een reactie

 
