Naked08

Ook dit jaar mag ik zoals vorig jaar, na een grote casting, meelopen met de Naked08 show , fashion for Charity ! Een heel leuke catwalk met heel veel randanimatie ! Alle kleren worden daarna in een speciale shop verkocht en de opbrengst gaat naar een goede doel ! Ook dit jaar zijn er repetities geweest 🙂 Het was heel leuk !! Ik vond het vooral super tof om te horen dat ik alweer mag lopen voor GURU (ze hebben mij opnieuw gevraagd) en dat ik alle 5 shows zal mogen lopen 🙂 Heel leuk dus ! Ik heb voor GURU al verschillende keren mogen lopen en ook een kledingshoot gehad (trouwens binnenkort nog meer van dat) en zal ook hun volgende catwalk mogen meelopen ! Leuk dus 🙂🙂

Vorig jaar kwamen ook veel van mijn vrienden kijken zoals hier Jess’n Emmy (eurosong for kids) en Helen

en of course de “zotte dozen ” club hihi

~ door Pauline Grossen op april 23, 2008.

13 Reacties to “Naked08”

  1. Pauline,
    Ik kom zeker zaterdag! en ik zal die zotte doos van boven u op de foto meebrengen! haha

    XXX

  2. Ik heb u gezien in het boekje van de Dreamland, kan da?😀 Mooie foto’s hoor Pauline! en kan het dat valerie (ze is ongeveer 16 jaar denk ik) je nicht is?😀

    xxx

  3. ja dat kan 🙂 en valerie is idd mijn nicht 🙂

  4. hoe voelt da om zo een bv te zijn ? je hebt zo een droomleven , ben stick jaloers op je …

  5. super , blijkbaar komt er weer een hele bende ! en daarna iedereen naar de pizzeria ?????

  6. nice!

  7. spijtig dat ge zover woont hé 🙂

  8. Haha is dat toevallig de die *** Pizzeria ? mmmhhhhhhh

    Haha ik zet mijn naam al op de lijst!

    Mahal kita!

  9. iedereen die wil komen ! het begint om 12 u in de kammenstraat te antwerpen !

    kusjes knuffels xxxxxxxxxxxx!!! Pauline

  10. khoop dat leuk was en dajet goed gedaan hebt! (tzal wel zeker🙂
    miss u!

    X

  11. heej pauline🙂
    kheb u daar gezien want ik dee ook mee haha:)
    twas superleuk vond je ook niet ?
    nog veel succes met u carriere🙂

    dikke kus x lisa

  12. Hey pauline🙂 Effe vraagje , je hebt er misschien al meer verstand van , maar komen er op de site fotos ? zoja wete je ook wanneer ?😀

    Greetz laur ( G-star & lee store )

  13. Kheb je even gezien op het VTM nieuws😛
    Het zag er heel leuk uit!!
    xxx Ti♥Amoo! BMFE!

Geef een reactie

 
