Océade

Als je deze zomer naar Océade gaat en je neemt daar een brochure dan zal je hoogswaarschijnlijk deze foto’s zien :-)  Ik heb nog geen brochure gezien maar de volgende keer dat ik in de buurt ben daar , spring eventjes binnen om zo eentje te nemen🙂

~ door Pauline Grossen op april 24, 2008.

5 Reacties to “Océade”

  1. Ik betwijfel het of je wel echt met zo’n badmuts zou rondlopen!

  2. love it =D
    vooral dienen eersten!

  3. Vind die foto’s tof , al van de eerste keer dat ik ze zag !
    Vooral die eerste die is fantastisch mooi ! Leuke badmuts :p
    xx

  4. Spijtig da ‘k het ni vroeger wist,
    anders had ‘k er wel ene kunne meepakke voor u
    en ’t u opgestuurd hebbe als ge wou😀
    wij ware daar vorige week me ’t school :p

  5. ik hou van je prachtige foto’s !
    je bent gewoonweg geweldig !!

Geef een reactie

 
