Waar blijft de zon ?

IK kan niet wachten tot het weer zomer is 🙂 Want ik ben een echte zonnebrillen fan ! Ik heb er een heleboel in alle kleuren … grote , kleine, ronde, witte, bruine, zwarte🙂 Ik ben dus blij dat de zon weer van de partij is , nu kan ik mij collectie zonnebrillen uit de kast halen ! Mijn absolute mooiste zonnebril heb ik nog niet gekocht ..maar ik mocht daaar wel mee poseren : een zonnebril van Miss Sixty !!! Geef toe : is die niet prachtig ??? en weet je het coolste ? Dat rood tasje krijg je erbij 🙂 Maar ja … ik spreek maar liever niet over de prijs zeker ….

~ door Pauline Grossen op april 24, 2008.

4 Reacties to “Waar blijft de zon ?”

  1. Oooh die foto is leuk ^^
    &; da tasje en die zonnebril zijn echt wel leuk en mooi Ö
    Hoeveel kosten die wel?
    Ist dan zoveel?

    Aja meid kheb geantwoord op je berichtjes op m’n blog😉
    &; dank uU ervoor hé😀❤.

  2. Mooie foto Pauline!

  3. ja miss sixty is nie goekoop mr wel MOOi!
    mijn broer had zo’n pilotenbril zoals datter op die foto staat mr jis em kwijt :p jeeft nu nog nen coolren❤

    XX LY

  4. ja echt een mooie foto pauline,coole zonnebril,tof sjakosje:p echt supper schoon grtjs sysy

Geef een reactie

 
