Naked08 praktisch

Ik krijg veel vragen van mensen die willen komen en willen weten wanneer ik dus op de catwalk loop 🙂

Hier dus de uren 🙂

eertste catwalk  : 12 u

dan 13u30 – 15 u – 16u30 – 18 u

Ik loop alle 5 shows voor GURU

Nadien gaan wij iets eten in de pizzeria een eindje verder 🙂 Wil je mee? Laat dan iets weten dan vragen wij een groetere tafel aan🙂🙂 Je kunt mij mailen of iets zeggen op msn  ! Of gewoon hier iets laten of op mn girlie blog🙂 of een smsje sturen

We gonna have fuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnn

Knuffels en tot zaterdag

Even ook een dankwoordje aan alle talrijke fotografen die aanwezig zullen zijn en mercikes daarvoor  !!!

~ door Pauline Grossen op april 25, 2008.

22 Reacties to “Naked08 praktisch”

  1. Paulinetj:-)
    Ik ga morgn met mijn mama mee denk k iets gaan eten

    Dikke kus & tot morgn xxx

  2. super !!!! Nog 2 erbij !!!!

  3. Kvind het zo jammer dak geen vervoer eb é meid😦
    Anders wazzek graag eens komen kijkn😉
    Keiveel succes🙂 xX.;<3.

  4. ow we gaan u missen Evelyn !!!! Spijtig é

  5. Ja kvind ook wel jammer😦
    Ze moeten een keer zoiets in de streek rond Brugge doen :p !❤.

  6. ja :p tis altijd antwerpen hé :p hier is er geen catwalks of bitter weinig :p spijtig

  7. Ja eigenlijk wel ,,
    tiens tiens :p Krijg ier een berichtj van een zeker PaulineG op m’n blog :p
    Ff kijken😀❤.

  8. hihi

  9. Oooooooooh da zou leuk zijn ^^
    Zo’n soort fotoshootje😀
    Weetj weetj weetj ,,
    kben juist zo eens aant kijkn in het Dreamland boekj en weetje wie erin staat PaulinePlien ❤.

  10. hah ja zeker 5 keer ofzo !!! ik moet die cataloog nog halen , zehebben geen dreamland bij ons !!!

  11. Hehe wij hebben hem gekregen in de brievenbus😀
    Je staat er echt veel in :p !!❤.

  12. amai ! pietzak 🙂 hihihi ook soms in het klein zo met een waterpistool :p:p en dan een duikbril hahaha
    xxx

  13. waarom moet da altijdin antwerpen zijn😦 das zo weer typisch é! da ze da is i kortrijk doen ofzo :p

  14. Ja kheb die ook gezien😀 Hehe
    Dies cool die foto :p
    Alsj wil scannek ze in voor je?❤.

  15. Ja zusje,, heb je ook 7 keer gezien in de catalogus😀
    + voorpagina😀 Super hé!
    Morgen kan ik jammer genoeg niet komen =(
    Maak er een leuk dagje van😉
    En die dat goed! Haha🙂
    daarjuist naar een winkel met GURU kledij geweest😀
    ik zo tegen men ma: Pauline gaat daar morge voor lopen😉
    En die verkoopster zo: ‘Is da een vriendin? Wa is haar naam?’
    En ik zo ja, Pauline Grossen. zij terug:
    “ik heb daar al van gehoort”😛
    jaja Zusje, je bent al overal bekend😛
    Doe zo voort hé meid! Op naar de allerhoogste top!😀
    Dikke Knuffels_Ti♥Amoo!_<33.Missie Fie♥BMFE*

  16. zo leuk zeg 🙂 ik ga je wel missen hé !!!!! maar zie je de 4de hé 🙂;-)

  17. Kga me daar dan eens mee bezighouden met da scannen😉
    Zeg veel succes é morgen meid😉
    Doe da goe, zoals gewoonlijk :p
    en dan vo da shootje ook veel succes é😉❤.knuffels

  18. Jaja ik mis je nu al kei erg Ö
    maar de 4de inderdaad😀
    je gaat het super doen!
    knuffels!♥Hvj!

  19. hahah hopelijk :-p ik mis de 2 repetities hahahah ik heb dan altijd een shoot :p:p meneer den pastoor was nie content :p😉 ik ga dus playbacken 😉

  20. Oei😮
    hihi das minder:p
    maar je kan toch mooi zingen!!
    dus ge zult wel moge meedoen xD
    Knuffels xx

  21. Twas héél Leuk zoo tz ziien Meid😉
    Jah Sanela Heefter véél ovr Verteld xD
    Echt leuk seg !
    Spijtig dak ik nii mee Was😦😀

    Alee ik ga mor is nog reacties zettn😉
    ByééByé! [ x ]

  22. Pauline srri Da berichtj iierbovn is van mij he😉

Geef een reactie

 
