Weekendje weg

Morgen vroeg vertrek ik dus naar Antwerpen city voor die catwalk van TMF zoals hieronder al geschreven en ik blijf daar in Antwerpen overnachten want de volgende dag heb ik een shootje in Limburg !!!! Het zal dus weer een leuk weekendje worden , vooral zaterdag avond na de show🙂 Dan gaan we met een hele bende pizza eten 🙂 voor mij met salami , dank u🙂😉 Ziet het er niet lekker uit 🙂

en voor de arme mensen die niet kunnen komen , ik beloof dat wij een heleboel foto’s zullen maken en hierop plaatsen dan zal je alles kunnen volgen alsof je er was !!!!!!!!🙂😉

Ik kreeg nog een aanvraag binnen voor een shootje met mijn vriendin Zoé maar ik heb die helaas moeten weigeren omdat ik al de TMF catwalk deed , spijtig é !

To Zoé : meid amuseer je tijdens de shoot ginder !!! Vind het super spijtig dat ik niet mee kan komen met jou maar ja had al iets te doen … volgende keer beter hé .. ik vond het zalig van je zo uit te zwaaien toen je in de trein zat ! Dikke knuffels aan je ma nog !!!

~ door Pauline Grossen op april 25, 2008.

12 Reacties to “Weekendje weg”

  1. Hihi😀 lekkeeeeeeeeeeer!!
    Pizza Salamii♥

  2. Veel plezier !! xxx

  3. Meid khoop dajut zo goed hebt gedaan hé ,,
    maar khoor just van Sanela dat echt leuk was😀
    Dus ge ga da zowiezo toch weer super ebben gedaan😉
    KmisUu❤.

  4. Plienn =D
    ‘Twas supper hé !:-)
    haha, en jou pizza als laatste :p

    Dikke kus Sanela xxx hvj

  5. Amai amai !!
    Lekkere Pizza was dat hé !
    En dan die Asterix mjammjam volgende keer wil ik ook wel eens een Obelix zoals jou Papa had!😀
    xXx
    Mahal kita!

  6. Lekkere pizza!
    En pauline, je liep echt fantastisch!

  7. Lynn, haha jhaa:-) Volgende keer nemen we een Obelix hé ?!:-)Hhaaha , Obelix was ook wel lekker !🙂

    x3 Hvjj x

  8. ghahaaa😀 twas supper maah kvond het kei idioot da ik s’avonds nimeer mee mocht😮 en po had zelfs ng nr mn pa gebeld phaah😀
    bon😀 zo’n dag moet ng is komen e:D luuv yah (k)

  9. pauline
    meisj
    ik ben zo jaloers op jou
    =(
    kben ook aangenomen he op ’t bureau
    && ben er nu al ong ’n 2 weken bij
    mr ng geen opdracht =(=(

  10. het komt zeker een vast hé Hannelore !!!!! 2 weken is niets é !

  11. Woww ! Die pizza ziet er geweldig lekker uit! xxx

  12. Geweldig gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
    Hoe heb je dit gemaakt?
    Ik heb paulineg.wordpress.com gevonden via Google.

    Groetjes,
    Debby uit Haarlem

Geef een reactie

 
