Terug !

Ik ben net terug van mijn lang weekend !! Ik heb zoveel te vertellen en zoveel foto’s dat ik niet weer waar ik eerst aan moet beginnen … dus even geduld .. ik kom terug 🙂 Eerst een paar foto’s verkleinen zodat ze hierop kunnen !

🙂 wordt vervolgd …..

Zaterdag was het dus de grote TMF catwalk ! Ik liep alle shows mee voor GURU , super leuke kleren !!! We waren met 4 kids en het was heel fijn ! Ik vond het ook super dat veel van mijn vrienden kwamen opdagen🙂 KEichiQ van jullie !!! En we hebben enorm veem plezier gehad met knakki worsten, Willy wortel en otjepetotje, OMG, pizza’s en asterix en obelix 🙂😉 De foto’s zullen dat wel het beste tonen … ze komen eraan 🙂

mama vloekt 🙂 ) 560 foto’s te bekijken , beste selecteren , evnetueel bewerken …. foto’s van andere modellen die daar waren .. komen eraan , deze nacht of morgen 🙂😉

~ door Pauline Grossen op april 27, 2008.

12 Reacties to “Terug !”

  1. kan nie wachten🙂 :p

  2. ’t was echt leuk diene dag he !
    we hebben veel gelachen met naomi en nessû enzo diene … OMG !! en handen in de lucht !!😀 haha

    knuffels x

  3. Pauline, haha jhaa asterix & obelix🙂
    Gistern was echt een dag om nii te vergeten !x Hhaha ik ; Moet ik nu Worst zegge xD tijdens die spel :p
    Het was echt supper, ik kan echt nii w8en om de foto’s te zien !x

    Dikke kus Sanela x3 hvj x

  4. Kan niet wachten om de foto’s te bekijken meid😀
    Khoor da iedereen hun precies eeft geamuseerd😀
    Zo leuk😉❤.

  5. Geweldige fotos meid!
    Amai het was superleuk en je liep weer als de beste! (k)
    mahal kita!

  6. Mooi! Jij bent een heel zelfbewuste jongedame!

  7. Supper foto’s !:-)
    Het was echt supper leuk, volgende jaar ben ik er zeker weer bij😉

    Kusiies Sanela x3

  8. haha tzieter daar leuk uip
    mmmmm pizza!

    X

  9. Zo’n leuke foto’s meid😀
    Hehe &; met haar pizza salami😀❤.

  10. Superfoto’s Po!! Je deed dat super!
    En eindelijk elkaar nog eens gezien, twas kort, maar zalig eh!!

  11. amai pauline; echt geweldige foto’s!!!
    Krijg heimwee!!!:D
    Twas echt SUPER TOF!!!!!:D
    -xXx-jes!!!

  12. Terug.. Peachy🙂

Geef een reactie

 
