Liesje

Maanden geleden kreeg ik een mailtje van Liesje Reyskens, een fotografe uit Limburg, met de vraag of ik een shootje met haar zou zien zitten ! Ze was op mijn site gaan kijken en had mijn portfolio gezien en ze vond het eens leuk om met een jongere model te shooten , iets wat ze nog nooit had gedaan🙂 Ik ben toen naar haar foto’s gaan kijken en wat ik zag was super mooi, dus heb ik ja gezegd 🙂 Nu in het weekend was het dan eindelijk zover en zijn tot bij haar geweest om te shooten  ! Het was SUPER  !!! Niet alleen hadden wij prachtig weer , het was zelf heel warm soms, maar ook de streek waar wij hebben geshoot is keimooi !!! We hebben veel verschillende dingen gedaan en ik heb al de eerste foto’s binnen gekregen  ! Die zijn mega mooi en weer zooooo speciaal  ! Daar hou ik van hé  !!!! Hier een voorbeeldje samen met Filou :-)  Haha Liesje , misschien hadden wij Filou toch best lippenstift moeten aandoen 🙂🙂😉

~ door Pauline Grossen op april 28, 2008.

10 Reacties to “Liesje”

  1. Prachtig meid !
    Je doet het echt goed !x

    Kusjes sanela x

  2. wow echt zalig mooie foto!
    en coolen hond🙂

    X

  3. Die foto is echt keimooi!❤.

  4. Prachtfoto!!
    Filou’tjn😀
    Zalig bistjn😉
    super duo!
    Kisses Misses Fie♥

  5. Dank Uu meid voor de reacties😉
    Kheb trouwens teruggeantwoord erop😀
    Ge moet maar eens kijkn op m’n blog😉❤.

  6. Knap portret! Ik hou van de frisse kleuren…

  7. Hele mooie foto’s. Maar ik vind dat je te zwaar opgemaakt bent. Je bent mooi en jong, je hoeft er niet ouder uit te zien, fris is de hoofdzaak.

  8. ik hou juist van al dat schminken enzo hé 🙂😉 dat is juist het leuke aan fotoshoots , dingen doen da je anders nie zou doen of mogen hihi

  9. Héj Pauline!
    Je doet dat echt supersupergoed!
    ik weet niet ofje me nog kent…
    mrjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…
    x Paulien

  10. MEGA mooie foto ! xxx

Geef een reactie

 
