4 mei is mijn vormsel

Op 4 mei is het mijn vormsel en hier is dan mijn kaartje :- ik vind die heel mooi gelukt !!! Dank U Heinz 🙂

Ik wil ook de mensen bedanken die mijn nu reeds een kaartje hebben gestuurd 🙂 Dank u daarvoor🙂

~ door Pauline Grossen op april 30, 2008.

17 Reacties to “4 mei is mijn vormsel”

  1. Super! mooie foto’kes
    en heel leuke kledij!
    xx Ti♥Amoo!_<33.
    Tot zondag😀 Knuffls
    Miss Fie en Miss Kaulitz = BMFE*

  2. aai kvind echt mooi! met die z-w foto’s enzo

    X yana

  3. Pauline lieve Sgathj! x

    Ik vind je kaartje supper goed !x
    Je gaat het goed doen, en uhm ..
    Mooie ftow’s !x
    Goed werk Heinze en natuurlijk Plien ook éh:-)

    xx Houvnjee !x

  4. Tis echt een pracht’ van een kaartje meid!❤.

  5. Alvast proficiat! Amaai, het moet een zaligheid zijn om een meid als jij als model te hebben voor communiefoto’s! In tegenstelling tot de ‘kinderen’ die ik voor mijn lens krijg voor communiefoto’s kan jij WEL stilstaan en ben je NIET verlegen. Alle, dat veronderstel ik toch :p

  6. Schitterende foto’s voor wat waarschijnlijk een keileuke dag is voor je vandaag. Je hebt dikke chance met het weer😉
    En nog eens proficiat!

  7. Bedankt iedereen !!!! super lief🙂

  8. Proficiat Pauline

  9. Proficiat kleintje allé grote nu😉 met je vormsel 🙂😉

  10. Ah! xD
    Nu weet ik wie jij bent!!
    Jij krijgt ook les van Kathelijne hé!🙂 ik ook , ze was eens aan het praten over je in de les , dat je ook meespeelt in serie’s enzo
    en toen toonde ze je kaartje😉
    x Liefs

  11. jaja ik ook🙂 ow echt, spreekt ze over mij ? super 🙂🙂

  12. Zo 1 keer , we waren er over bezig dat ik mocht meedoen met JAM ,
    & toen zij ze zoiets dat ze ook zo’n leerlinge had die mocht meedoen met een serie ofzo & fotoshoots enzo🙂
    en wij vroegen dan , ah wie wel?!
    en toen toonde ze je kaartje😉

  13. geweldig !!

  14. zo mooi !!
    knuffels astrid
    xxx

  15. dank u lieveke !!

    xxx

  16. amai wel een heel mooi kaartje
    (zo mooi was ad bij nie ze)🙂

    dikke kus
    xxx<33

  17. Sooww Bjoeetiefull! x
    Proficiat met je vormsel dan nog , al ben ik te laat =)
    x kusjess Emma

Geef een reactie

 
