Le coqske

Ik ben net terug van Antwerpen (ja alweer !!!) maar dit keer was het wel super leuk🙂 Ik kreeg een telefoontje dat ik mijn nieuwe lading Le Coq Sportif schoentjes mocht komen afhalen 🙂🙂 Ikke super blij natuurlijk ! Bedankt dus aan Le Coq Sportif , de beste en mooiste schoenen ter wereld natuurlijk en aan de lieve Ann🙂

Ik heb dan ook beloofd dat ik een foto ging nemen met al mijn lecoqske zoals ik ze noem🙂 maar ben daar nu te moe voor zal dus voor morgen avond zijn want morgen tijdens de dag ben ik alweer weg … nee hahaha niet naar Antwerpen maar ergens anders en dit keer voor de zoveelste reportage voor JAM🙂

~ door Pauline Grossen op april 30, 2008.

6 Reacties to “Le coqske”

  1. Dat zijn ook mijn favoriete schoenen!
    xx Knuffls Ti♥Amoo!

  2. Kben benieuwd om de schoentjes eens te zijn meid😀❤.

  3. Ooohh zo leuk meid dat je daar was😀
    Ge had het moeten zeggen,,
    khad eens kunnen komen😉
    Ja ik ken dat van horen zeggen😀
    Kvoel mij al veel beter hoor meid😉
    Hehe khad beter geluisterd naar Pauline hé :p Dan wazek mss niet misselijk :p❤.

  4. Amaai, leuke sponsor! =D Het zijn inderdaad zalige schoenen, zitten als gegoten😉

  5. I LOVE LE COQ SPORTIF!!!!! heb deze winter laarzen gehad en ga zeker ng basketters en ballerina’s voor in Bulgarije kopen😉

  6. leeeuk xD

Geef een reactie

 
