Dreamland 2

Een tijdje geleden heb ik voor dreamland moeten werken ! Het was voor de zomer catalogus en voor affiches in de winkel🙂 Eentje heb ik hier al getoond maar hier heb ik nog eentje gekregen  ! Deze vind ik heel mooi 🙂

~ door Pauline Grossen op mei 1, 2008.

3 Reacties to “Dreamland 2”

  1. Supper !x
    Ik heb ze al allemaal gezien,
    op de site van Dreamland🙂

    echt supper mooii !x

  2. Dies echt cool😀
    Meid kmoe nog altijd eens die fotootjes inscannen hé😉
    Maar kzal da zeker nog doen😉❤.

  3. Ooohjoo
    Hoe zijt gij al geraakt aan al die shoots enzo?
    Mooie foto’s trouwens =)
    Xxx

Geef een reactie

 
