Clipz Cafe

Ik was net bezig met filmen van VT4 toen ik een berichtje kreeg van Filip D’Haeze die mij zei dat hij nog vip tickets had voor de opnames van een muziekprogramma ! Of ik met mijn ouders wou komen ! Ik heb natuurlijk niet nee gezegd hé ! Dus wij ’s avonds naar daar gereden ! Er kwamen zo 14 artiesten optreden : van nederlandse hip hop groep tot Tanja Dexter, Tabhita en anderen ! Het was daar heel leuk ! We kregen een tafel met drank en hapjes van voor en konden alles goed zien ! Bedankt Filip om aan mij te denken !!!!

~ door Pauline Grossen op mei 3, 2008.

3 Reacties to “Clipz Cafe”

  1. Oooh zo superleuk
    &; zo sjiek dat die meneer aan u gedacht heeft !!❤.

  2. Ooh keii leuk🙂,
    hij kon Plientje toch nii vergeten hé ?😉

    Kus Kus !x

  3. kei leuke blog xx
    en kei moo fotos😉
    sjek

Geef een reactie

 
