JAM

Een paar dagen geleden moest ik een reportage maken voor Jam ! Daarvoor gingen wij naar de Special Olympics ! De olympische spelen voor mensen met een mentale handicap ! Er was daar enorm veel volk van over het hele land en zelfs Duitsland en Frankrijk ! Het was heel leuk om te zien hoe de mensen heel hard hun best deden en hoe fier dat ze waren op hun medailles ! Ik moest daar verschillende mensen interviewen , de organisatoren maar ookd e winnars van medailles enzo ! De reportage kunnen jullie binnenkort op VT4 bekijken🙂

Ook grappig : heel veel van de kinderen en volwassenen daar, keken naar JAM ! Ze waren dan ook super enthousiast dat ze op TV kwamen ! En voor sommige moest ik ook even op de foto en een handtekening uitdelen 🙂 En ik kwam ook Yves daar tegen (van Kris en Yves, man bijt hond) en hij kent mij nog van Buitenspel en hij zei heel luid : dat is die van Buitenspel hé en ik heb haar email adres 🙂 en ikke euh ja🙂😉 dat was wel grappig want opeens keken ze zo allemaal naar mij🙂

~ door Pauline Grossen op mei 3, 2008.

Eén reactie to “JAM”

  1. Oohh keii leuk !🙂
    Weet je al wanneer het op tv komt? Want ik wil het zeker nii missen🙂 Je doet het goed meisje, gewoon altijd erin blijven geloven ! Ik sta achter altijd achter je🙂

    Dikke kus Sanelaa xxx hvj

Geef een reactie

 
